Strona Główna Motyle.info - Portal Lepidopterologiczny
Fascynacja - Wiedza - Ochrona

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
"Fotografowanie motyli"
Autor Wiadomość
Sławek Kuczkowski 
Administrator

Zainteresowanie grupą: Geometridae
Dołączył: 26 Cze 2004
Posty: 252
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-10-27, 21:37   "Fotografowanie motyli"

Jeśli chcesz coś dodać do treści tego działu, lub wyrazić swą opinię na jego temat, to odpowiedz na tę wiadomość.
 
 
   
Gość

Wysłany: 2005-01-18, 20:56   

witam jestem studentem SGGW chodzę na fakultet dotyczący motyli, ich budowy, rozpoznawanie, uczymy się o ich zachwaniu, środowiskach w jakich występują, na jakich roślinach lubią siadać itp., itd. czy możecie utworzyć stronę ze zdjęciami motyli, które występują w Polsce najpowszechniej, taki mini atlas, specjalnie dla studentów. Atlas, z ktorego mogliby korzystać (nazwa motyla polskai łacińska, króciutko jakie preferuje rośliny, kiedy się pojawia, gdzie żerują gąsienice- podstawy) KRÓTKO, ZWIĘŹLe I NA TEMAT z góry dziękuję :) :) :)
 
   
Sławek Kuczkowski 
Administrator

Zainteresowanie grupą: Geometridae
Dołączył: 26 Cze 2004
Posty: 252
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2005-01-19, 01:44   

Oczywiście, że możnaby to wykonać i bezproblemowo zamieścić na tej stronie. Jest tylko jedno "ale" - zrobił to już Krzysztof Jonko (Motyle Europy Centralnej) i myślę, że nie ma sensu powielać czegoś, co jest zrobione dobrze i kompleksowo.

Ewentualny sens miałoby utworzenie małego przewodnika o NAJCZĘŚCIEJ spotykanych motylach - taki prosty przewodnik, bez najrzadszych gatunków. Tylko czy rzeczywiście jest zapotrzebowanie na tego typu informacje? - można je przecież znaleźć w każdy atlasiku motyli dostępnym w księgarniach - jest teraz na prawdę dużo pozycji do wyboru.