Strona Główna Motyle.info - Portal Lepidopterologiczny
Fascynacja - Wiedza - Ochrona

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
pomocy z trogonoptera brookiana z Malezji
Autor Wiadomość
Visterio 

Zainteresowanie grupą: trogonoptera
Wysłany: 2007-08-10, 18:49   pomocy z trogonoptera brookiana z Malezji

Witam! Jestem tu nowy i bardzo zielony!

spotkałem w necie pewien okaz motyla i chciałbym go kupić

Z tego co już się dowiedziałem jest to trogonoptera brookiana, a konkretnie ten:

http://asian-insect.com/b150.jpg

mam tylko problem ze znalezieniem jakich kolwiek informacji o tym motylu! Czy ktoś mógłby mi pomóc?

Czy ktoś wie gdzie mógłbym taki kupić i ile mniej więcej może kosztować?

DZIĘKI WSZYSTKIM ZA POMOC :)

Bartek 

Zainteresowanie grupą: ogólnie
Wysłany: 2007-08-10, 19:00   

Ja nabyłem tego pięknego motyla za 100 000 zł tylko że to było jeszcze przed denominacją :mrgreen:

Kwiczala Antoni 
Moderator forum

Zainteresowanie grupą: Motyle dzienne i niektóre macro
Wysłany: 2007-08-10, 19:02   

Osobiście Ci odradzam kupno tego motyla. To gatunek chroniony Konwencją Waszyngtońską (CITES). Na jego zakup i sprowadzenie do Polski potrzebne są odpowiednie zezwolenia. Poza tym okaz musi mieć odpowiednie dokumenty (CITES), że pochodzi z legalnej hodowli. Jeśli Cię to nie zniechęci, to możesz się zabrać za załatwianie zezwoleń :wink:

aesacus 

Zainteresowanie grupą: Motyle dzienne
Wysłany: 2007-08-10, 19:07   

Tu masz np cały cykl rozwojowy
http://www.butterfly-inse...ogonoptera.html
A teraz sprawy handlowe
Weż pod uwagę,że jest to gatunek chroniony konwencja CITES.
I na import na teren Unii Europejskiej potrzbujesz zezwolenie z Ministerstwa Środowiska. Kupując w Polsce wymagaj kopii zezwolenia
Cena samca cos koło 30zl.
Sam bym Ci zaproponował, ale obecnie nie mam

Visterio 

Wysłany: 2007-08-10, 19:36