Strona Główna Motyle.info - Portal Lepidopterologiczny
Fascynacja - Wiedza - Ochrona

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Początki i wybór gatunku
Autor Wiadomość
kiskis

Zainteresowanie grupą: nie wiem
Wysłany: 2010-09-27, 21:09   Początki i wybór gatunku

Witam!
Jestem Kacper i jestem tu od dzisiaj.
Prosze o stosunkowo małą krytykę xD
Przechodząc do rzeczy
Mam akwarium-terrarium 60x30x30
Chciałbym zrobić tam mój własny mini las równikowy ponieważ go kocham(epifity,orchidee,liany i te sprawy)
Myślę nad tym aby dać tam ze dwa motylki,.
Ale nie znam się na tym i nie wiem czy ogólnie jest taka możliwość.
Proszę o wyrozumiałość i pomoc w doborze.
Pozdro

PS.Jeśli coś znajdziecie to pomożecie mi znależć gdzie można kupić go?

Marek Hołowiński 

Zainteresowanie grupą: Lepidoptera Polski
Wysłany: 2010-09-27, 21:26   

wydaje mi się że masz trochę za mało miejsca na realizację swojego pomysłu.

kiskis

Wysłany: 2010-09-27, 22:25   

ale to jest pewne czy może jednak coś się da?

Kwiczala Antoni 
Moderator forum

Zainteresowanie grupą: Motyle dzienne i niektóre macro
Wysłany: 2010-09-27, 22:56   

Miałem okazję bywać w lasech podzwrotnikowych (Brazylia, Wenezuela) - i musisz uwierzyć Kacprze, że nawet gdybyś miał cały pokój do dyspozycji, to i tak byłoby za mało na mini-las. W akwarium o wymiarach, jakie podałeś, nie zmieści się żadna hodowla orchidei ani tym bardziej liany. Możesz sobie co najwyżej urządzić minihodowlę jakiegoś gatunku egzotycznych chrząszczy. Z motyli byłoby tam miejsce na hodowlę kilku gąsienic, ale już dorosłe motyle wymagają sporej woliery. Nazwę miejscowości gdzie mieszkasz sobie wymyśliłeś, więc nie sposób Ci doradzić nic konkretnego. Spróbuj się wybrać do polskiej motylarni we Wrocławiu:
Cytat:
http://motylarnia.motyle.info/
i zobacz jakie tam są warunki.

kiskis

Wysłany: 2010-09-28, 16:07