Strona Główna Motyle.info - Portal Lepidopterologiczny
Fascynacja - Wiedza - Ochrona

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
co to za gąsienica-pomocy
Autor Wiadomość
lore86 

Zainteresowanie grupą: motyle dzienne
  Wysłany: 2015-01-16, 19:33   co to za gąsienica-pomocy

Witam,

znalazłam przed czterema dniami w mieszkaniu gąsienicę. Nie wiedziałam co z nią robić-wrzuciłam do dużej szklanki i dałam jej liścia od kalafiora. Ku mojemu zdumieniu ochoczo się za niego zabrała i nadal żyje. Jako ,że jestem zupełnie zielona zadam kilka pytań:
1. Co to za gatunek (jeśli da się odszyfrować ze zdjęć-nie udało mi się zrobić dokładniejszych).
2. Co z nią robić? Czy żywić czy wypuścić ?
3.Czy ona nie powinna być w zimnym pomieszczeniu żeby zimować?

Z góry przepraszam jeśli moje pytania wydają się głupie ale nie chcę jej zrobić krzywdy przez niewiedzę.

2 (640x480).jpg
Plik ściągnięto 83 raz(y) 122.71 KB

1 (640x480).jpg
Wrocław
Plik ściągnięto 72 raz(y) 138.19 KB

Kwiczala Antoni 
Moderator forum

Zainteresowanie grupą: Motyle dzienne i niektóre macro
Wysłany: 2015-01-16, 22:00   

Jak duża jest ta gąsienica? (spróbuj zrobić zdjęcie porównawcze z jakąś monetą)

lore86 

Wysłany: 2015-01-16, 22:26   

Gąsienica ma z 2.5 cm długości, szeroka na ok. 0,5 cm.

Kwiczala Antoni 
Moderator forum

Wysłany: 2015-01-17, 14:21