Strona Główna Motyle.info - Portal Lepidopterologiczny
Fascynacja - Wiedza - Ochrona

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Chęć kupna
Autor Wiadomość
Edzia 

Zainteresowanie grupą: Motyle nocne
  Wysłany: 2007-03-11, 10:00   Chęć kupna

Nie kryje tego że jestem osoba początkująca i potrzebuję pomocy. Robię prace badawczą o tematyce związanej z motylami nocnymi, a mianowicie o tym jak reagują na różne natężenia światła i barwy. Jest jednak jeden zasadniczy problem jestem za "słaba w uszach" jak to siś mówi aby samej wyhodować takie owady, określonego gatunku. Sporo o tym czytałam ale wiem że prędzej zrobiłabym krzywdę sobie i im niż coś zdziałała... dlatego z tym wiąże się moje pytanie czy ma ktoś do sprzedania osobniki dorosłe. Nie wiąże sie to z tym, że miałaby być już. Termin pasowałby mi nawet około czerwca. Bylebym miała pewność że będą...

Bardzo proszę o pomoc... (gatunek obojenty)
Za wszelką choćby drobna pomoc będę bardzo bardzo wdzięczna:)

Piotr Pawlikiewicz 

Zainteresowanie grupą: wszystkie motyle
Wysłany: 2007-03-11, 11:52   

Za bardzo nie rozumiem? Czyli mamy ci wysłać motyle w paczce, a ty potem je wypuścisz i zobaczysz do której żarówki polecą? To ja ci gwarantuje że nie polecą gdyż zdążą juz sobie otrzepać skrzydła w paczce, no chyba że dostaniesz poczwarki ale nimi tez w niewielkim stopniu trzeba się zająć, odpowiednia wilgotność itp.

Co bym zrobił na twoim miejscu zaczął bym badać dzienne na jakich kwiatach siadają (barwa). Lub wylał syrop na talerzyki o różnych kolorach i również bym patrzył który talerzyk jest preferowany.